• Instagram
مرکز تنظیم موتور امین - ATC
  • صفحه نخست
  • معرفی خودروی آبسوز
  • مقالات تخصصی
    • سیستم های خودرو
      • سیستم کولر
      • سیستم ترمز
      • سیستم جرقه
      • سیستم تعلیق
      • سیستم فرمان
      • سیستم مولد قدرت
      • سیستم انتقال نیرو
      • سیستم خنک کننده
      • سیستم سوخت رسانی
    • معرفی سنسورها
      • آشنایی اولیه با سیستم انژکتوری
      • سنسور ضربه
      • سنسور دمای آب
      • سنسور اکسیژن
      • سنسور دور موتور
      • سنسور دریچه گاز
      • سنسور باد لاستیک
      • سنسور میل سوپاپ
      • سنسور سرعت خودرو
      • سنسور دما و فشار هوا
    • معرفی عملگرها
      • رله دوبل
      • کویل دوبل
      • پمپ بنزین
      • موتور پله ای
      • دریچه گاز برقی
      • انژکتور الکتریکی
      • شیر برقی کنیستر
      • موتور فن الکتریکی
  • درباره ما
  • ارتباط با من
  • جستجو
  • منو

مقالات تخصصی

مکان شما: صفحه اصلی / مقالات تخصصی
آشنایی اولیه با سیستم انژکتوری
  • سیستم های خودرو

    • سیستم کولر
    • سیستم ترمز
    • سیستم جرقه
    • سیستم تعلیق
    • سیستم فرمان
    • سیستم مولد قدرت
    • سیستم انتقال نیرو
    • سیستم خنک کننده
    • سیستم سوخت رسانی
سنسور موقعیت میل سوپاپ
  • معرفی سنسورها

    • آشنایی اولیه با سیستم انژکتوری
    • سنسور ضربه
    • سنسور دمای آب
    • سنسور اکسیژن
    • سنسور دور موتور
    • سنسور دریچه گاز
    • سنسور باد لاستیک
    • سنسور میل سوپاپ
    • سنسور سرعت خودرو
    • سنسور دما و فشار هوا
دریچه گاز برقی
  • معرفی عملگرها

    • رله دوبل
    • کویل دوبل
    • پمپ بنزین
    • موتور پله ای
    • دریچه گاز برقی
    • انژکتور الکتریکی
    • شیر برقی کنیستر
    • موتور فن الکتریکی

تعمیرات ECU در مرکز تخصصی تنظیم موتور امین
  • مطالب خواندنی

    • گوناگون
    • عیب یابی خودرو
تعمیر موتور,تعمیر اساسی,اویل پمپ,یاتاقان,سیلندر,پیستون,شاتون,رینگ,رینگ روغن,رینگ کمپرس,اویل پمپ,صدای یاتاقان,صدای اویل پمپ,صدای سوپاپ,گیج انچین,بوش,بوش سیلندر,تراشکاری,آب بندی سوپاپ,روغن موتور,روغن استاندارد,میل لنگ, کاسه نمد,روغن ریزی,کم کردن روغن,چراغ روغن, تعویض صفحه کلاچ,صفحه کلاچ, نحوه کارکرد صفحه کلاچ, وظیفه صفحه کلاچ, زمان تعویض صفحه کلاچ ,صفحه کلاچ خودرو, عملکرد بهتر پدال کلاچ ,پدال کلاچ ,علت سفتی پدال کلاچ ,درو موتور بالای ماشین ,علت دور موتور بالای ماشین ,صدا در حین تعوض دنده ,علت صدای تعویض دنده ,صفحه کلاچ چیست ,جعبه دنده ,علائم تعویض صفحه کلاچ, نشانه های تعویض صفحه کلاچ, زمان مناسب برای تعویض صفحه کلاچ, تعمیر خودرو ,تشخیص مشکل کلاچ, تشخیص زمان تعویض کلاچ,تعویض صفحه کلاچ پژو,تعویض صفحه کلاچ هوندا,تعویض صفحه کلاچ پراید,تعویض صفحه کلاچ 206 , مرکز معاینه فنی تسمه تعمیر سرسیلندر,سرسیلندر,واشر سرسیلندر,سوپاپ,گیت سوپاپ,سیت سوپاپ,واشر فلزی,واشر فلزی سر سیلندر,واشر زدن,واشر ضعیف,آب و روغن,روغن در آب,آب در روغن,ضدیخ,واشر آزبستی,واشر سر سیلندر,واشر سر سیلندر206,واشر سر سیلندر پژو,سرسیلندر هندا,سرسیلندر پراید,سر سیلندر تیبا,سرسیلندر ال90,تعمیر سرسیلندر آخر,سرسیلندر کیا,سرسیلند هیوندای,ساق سوپاپ,گیت سوپاپ,واترپمپ,ترسیدن سر سیلندر,ترسیدن واشر سرسیلندر, تایم,بریدن تسمه,بریدن تسمه تایم,سوپاپ زدن,تسمه تایمینگ,تمسه دینام,تسمه کولر,سر سیلندر,تسمه تایم پژو,تسمه تایم پراید,تسمه تایم دوو,تسمه تایم کیا,تسمه تایم هیوندای,تسمه تایم هوندا,تسمه تایم تویوتا,تسمه تایم پورش,تسمه تایم 405,تسمه تایم 206,تسمه تایم مزدا,تسمه تایم بنز,تسمه تایم بی ام دبیلیو,تسمه تایم benz, خودرو‌های سبک بیهقی , مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک سراج , مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک الغدیر , مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک شقایق , مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک نیایش , مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو‌های سبک آبشناسان , مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو‌های سبک شهید چمران , مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو‌های سبک دماوند , مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو‌های سبک خاوران , مرکز معاینه فنی خودروی امام رضا (ع) , مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک ابوذر تنظیم موتور,دیاپ,سنسور,ریپ,کوپ,کوپ 206,مصرف سوخت,معاینه فنی,آلاینده co,سنسور اکسیژن,سنسور میل سوپاپ,سنسور سرعت ,سنسور مپ,سنسور دمای آب,تعمیرات تویوتا,تعمیرات لکسوس,تعمیرات بنز,تعمیرات bmw,شتاب,شتاب خودرو,قدرت خودرو,سنسور دور موتور,شمع,وایر,کویل,ای سی یو,تعمیرات کیلومتر,کیلومتر دیجیتال,تعمیرات کامپیوتر,سرویس در محل,انژکتور,شستشو انژکتور,توناپ,تیونینگ,تیونین آپ,امین,امین منوچهری,منوچهری,برنامه ریزی,برنامه کامپیوتر,کیت,کیت شتاب,کیت اگزوز,کیت AMG,دیاگ موتور,ضد سرقت, ای بی اس,ایموبیلایزر,ABS,EBD,AirBag,رادیتور,فن,واترپمپ,ترموستات,موتور,گیربکس,گیربکس اتومات,AL4,تسمه تایم,تسمه دینام,دور فن,فن,فن الکتریکی,موتورفن,موتور فن الکتریکی,فن 206,فن پراید,موتور فن الکتریکی,بخار بنزین,بخار داخل باک,کنیستر,مخزن کنیستر,شیر کنیستر,فشنگی کنیستر,شیر برقی کنیستر,بخار بنزین,بوی بنزین,کمپرس باک بنزین, انژکتور,انژکتوری,سوزن,سوزن انژکتور,سوزن انژکتوری,انژکتور بنزین,انژکتور گازوییل,انژکتور گاز,پاشش مستقیم,انژکتور مستقیم,شستشو انژکتور,پاشش انژکتور,استپر,استپر موتور,استپ موتور,موتور پله ای,استپ موتور,دور آرام,گاز خوردن,گاز خوردن موتور,دور ارام موتور,دور کولر,خفه کردن,خفه کردن ماشین,پمپ,پمپ بنزین,پمپ بنزین برقی,پمپ بنزین الکتریکی,پمپ بنزین مغناطیسی,پمپ بنزین مکانیکی,انگشتی پمپ بنزین,فشار پمپ بنزین,فشار پشت انژکتور,کارکرد انژکتور,کویل,کویل دوبل,تامین جرقه,جرقه سر شمع,جرقه قوی,جرقه خوب,جرقه مناسب,ترانسفرماتور,ترانسفرماتور افزاینده,ترانسفرماتور کاهنده,تامین ولتاژ,ولتاژ جرقه,ولتاژ جرقه شمع,رله قدرت,رله دوبل,رله ماشین,رله 15 پایه,رله 5 پایه,رله تحریک,رله سوخت,رله دستور,مپ سنسور,سنسور فشار,سنسور دما,خفگی موتور,شتاب موتور,کپ 206,مکش موتور,محاسبه دریچه گاز,مکمل دریچه گاز,سنسور کیلومتر,سنسور گیربکس,چشمی گیربکس,سرعت خودرو,دل زدن خودرو,ترمز خودرو,ای بی اس,سنسور میل سوپاپ,سنسور جرقه,موقعیت میل سوپاپ,آوانس جرقه,کوبش موتور,جرقه بهینه,سنسور باد لاستیک,باد لاستیک,باد تایر,فشار لاستیک,سنسور دریچه گاز,موقعیت دریچه گاز,دریچه گاز,گاز خوردن,گاز دادن,شتاب اولیه,0تا100,پمپ شتاب,مپ,دور موتور,سنسور دور موتور,سنسور جرقه,سنسور دلکو,سنسور کویل,سنسور انژکتور,سنسور اکسیژن ,سنسور دود,سنسور لاندا,سنسور co, سنسور معاینه,معاینه فنی,فیلتر PTFE,کاتالیست,اگزوز,گرمکن سنسور,گرمکن سنسور اکسیژن,فشنگی آب,سنسور آب,سنسور دمای آب,فشنگی آمپر,فشنگی فن,جوش آوردن,ناک,ناک سنسور,سنسور ضربه,کوبش,knock,سیلندر,آوانس,ریتارد,آوانس جرقه,آشنایی,سیستم انژکتور,سیستم انژکتوری,سیستم کامپیوتری,سنسورها,عملگرها,خودرو مدرن,خودرو الکتریکی,انژکتور,کاربراتور,پمپ بنزین,پاشش مستقیم,ساسات,ونتوری,ونتوری ثابت,ونتوری متغیر,پیاله بنزین,مصرف سوخت,خودرو مدرن,کانسپت,رادیوتور,ضدیخ,واتر پمپ,ترموستات,فن رادیاتور,فشار رادیاتور,حباب زدگی,کاویتیشن,درب رادیاتور,منبع انبساط,گرفتگی رادیاتور,سیخ زدن رادیاتور,گیربکس,گیربکس اتومات,تقه گیربکس,شیربرقی,شیربرقی گیربکس,گیربکس دو کلاچه,صفحه کلاچ,توربین,متغیرپیوسته,CVT,DCT,شفت ورودی,شفق ورودی گیربکس,شفت خروجی,شفت خروجی گیربکس,موتور,انجین,سر سیلندر,بلوکه سیلندر,مکش,تراکم,احتراق,تخلیه,دینام,واترپمپ,میللنگ,میل لنگ,شاتون,گیج ان پیم,بالنسر,تایم,پیستون,رینگ روغن,رینگ کمپرس,فرمان,فرمون,زدن فرمان,زدن فرمون,میزان فرمون ,میزان فرمان,جعبه فرمان,جعبه فرمون,هیدرولیک,فرمان هیدرولیک,فرمون هیدرولیک,شیر فرمان,شیر فرمون,کیسه هوا,ایربگ,ایر بگ,Air Bag,airbag,ایر بگ مسافر,ایربگ پرده ای, ایربگ دوم,چاشنی کمربند,abs,ebd,ای بی اس,ای بی دی,ترمز,بوستر,ترمز ضد قفل,چراغ ABS,ای بی ای اس قوی,تقویت ای بی اس,لنت ترمز,چوب کردن ترمز,هواگیری ترمز,شتاب,قدرت موتور,استارت اولیه,تیکاف,تیونینگ,تیون,تیوینیگ آپ,ECU,کامپیوتر,کامپیوتر خودرو,سیم کشی,تعمیر کامپیوتر,تعمیرات الکترونیک,تعمیر یونیت,تعمیر کنترل یونیت,چک لایت,چراغ چک,چراغ موتور ,check light,check,انجین لایت, تعمیر کیلومتر,کیلومتر سازی,کیلومتر دیجیتال,تعمیر کیلومتر بنز,تعمیر کیلومتر بی ام دبیلیو,تعمیر کیلومتر پورش,تعمیر آمپر,کنترل یونیت خودروها,تغییر نور,نور کیلومتر,کیلومتر واقعی,ایرتویا,آریتا,نمایندگی انحصاری تویوتا,ژاپن,خودرو,خرید,فروش,کاتالوگ,قیمت,camry,corolla,irtoya,کرولا,کمری,خودرو,هیبرید,روفور,یاریسct200,gli,xli,limited,gs250,iis250,es250,nx 200t,nx لیست قیمت,برقی,تجهیزات صنعتی,لیفتراک,نماینده لکسوس,fsport,arita,toyota,کولر,کولر خودرو,گرما,گاز کولر,فن کولر,رادیاتور کولر,رطوبت گیر کولر,سویچ کولر,شیر انبساط کولر,شیر انبساط,مانوستات,رسیوردرایر,کندانسور,کندانسور کولر,ترمز,ترمزخودرو,بوستر ترمز,خلع بوستر,چوب کردن,چوب کردن ترمز,پدال,پدال ترمز,شتاب منفی,لنت,لنت ترمز,کفشک لنت,پمپ ترمز,کالیپر,کالیپر ترمز,روغن ترمز,هواگیری,هواگیری ترمز,ترمز دستی,ترمز اضطراری,دیسک,دیسک ترمز,سروو,شمع,وایر,جرقه,کویل,دلکو,کویل دوبل,تایم,نقطه مرگ بالا,پلاتین,کمک,کمک فنر,تعلیق,سیستم تعلیق,سیستم فنر بندی,شاه فنر,تایر,لاستیک,لاستیک سابی,لاستیک دو پن,میزان فرمان,میزون فرمون,سگ دست,شغال دست,طبق,تبق,موج گیر,میله موجگیر,کوبش,اکتیو ساسپنشن,ساسپنشن,پراید اﻧﮊکتور:سوخت رسانی اﻧﮊکتوری مدل سازم, تفاوت مدل سازم و کیا , مدار هوا رسانی, رله دوبل عملگرها ,کوئل ,موتور پله ای چیست؟, اجزا و عملکرد سیستم اﻧﮊکتوری مدل کیا عیب یابی سیستم اﻧﮊکتور مدل کیا, سنسورها , شیر برقی کونیسر, آزمایش اﻧﮊکتورها, عیب یابی سیستم سوخت رسانی ساﮊم , جایگاه اجزاسیستم سوخت رسانی , آشنایی با عملکرد دیاگ, عیب یابی سیستم سوخت با دستگاه دیاگ اکسل جلو: پیاده کردن اکسل جلو , قطعات اکسل جلو و باز کردن آن , نحوه جمع کردن اکسل جلو فنر بندی: آموزش تعمیرات فنر بندی جلو, جمع کردن فنر سیستم خنک کننده و کولر: کمپرسور, کندانسور, کپسول رسیور, شیر انبساط, اواپراتور, مسیر گردش گاز, روش ستفاده از کولر, مدار خنک کننده سیستم کولر, تجهیزات شارﮊ ودشارﮊ, مراقبت های ایمنی سمند: کمپرسور,کندانسور, کپسول رسیور , شیر انبساط, اواپراتور, مسیر گردش گاز, روش استفاده از کولر, مدار خنک کننده سیستم کولر, تجهیزات شارﮊ ودشارﮊ, مراقبت های ایمنی , سنسور فشار هوای ورودی , سنسور فشار هوای ورودی , رله دوبل, محفظه دریچه گاز, سیستم سوخت رسانی, کولر, سیستم هشدار دهنده مکانیک خودرو ها: باطری استفاده بهینه از باطری ,باطری و وظایف آن, ساختمان باطری , روش تشخیص قطبهای باطری, جعبه باتری, درپوش باطری, مشخصات باطری, آب باطری, سولفانه شدن باطری, شارﮊ کردن باطری, صفحات باطری, سولفانه کردن صفحات باطری, طریقه باز و بسته کردن صفحات باطری, کانکتور,الکترولیت, تعداد صفحات باطری, ارتباط بین صفحات , طریقه اتصال باطری ها, دستگاه هیدرومتر, روش تشخیص قطبهای باطری, ولت متر , عوامل موثر در تخلیه خود به خودی دینام. دینام و آلترنانور, قسمتهای تشکیل دهنده دینام, ساختمان دینام, روتور, سیم پیچ استاتور, عملکرد روتور, بلبرینگ, ذغال کلکتور, بررسی سیم پیچ های روتور, روتور تک کلکتوری., خنک کننده روتورگیر بکس اتوماتیک: معرفی کانکتورها, کانکتور سلکتور دنده, تست کانکتور سنسورها و عملگرها, سلئوئیدها, تنظیم موتور ﭘﮋو206: آشنایی با قطعات: داشبورد, صفحه نشان دهنده, جعبه فیوز, کنسول, تلسکوپی فرمان, کار روی سیستم, جعبه داشبورد, باز و بست داشبورد, تست عملکرد سیستم, سپر, چراغ خطر, درب عقب, شبکه رادیاتور, چراغ های جلو, گلگیر و درب, مکانیزم درب ها گیربکس, باز کردن گیربکس, گیربکس AL4 , بستن گیربکس, ساختمان سوپاپ, ساختمان گیربکس, واحد کامپیوتر, دنده خورشیدی موتور, موتور 4 ب 12 ث , تشریح اجزا موتور, شافت متوازن کننده, سیستم تا یمینگ , مدار هوای ورودی, نصب شافت, پرونر, قفل دو طرفه, پاکارد, اتورادیومبانی مالتی پلکس: معرفی مالتی پلکس, ارتباط دیجیتال, مالتی پلکس, روش مالتی پلکس, ساختمان یک شبکه VAN کانکتورها: کانکتور AirBag (کیسه هوا) , کانکتورUTA , کانکتور FCI کانکتور سینک, فیوز سیستم تعلیق و فرمان: تعلیقات و زوایای چرخ ها, عیب یابی قطعات فرمان , زاویه کمبر, جمع بندی قطعات فرمان, کینگ پن, زاویه کلی, افشت پایه, کستر, میزان فرمان, زاویه فرمان, ارتفاع دنده, موقعیت اکسل, هندسه تعلیق, فرمان پراید زانتیا: احتیاط های اولیه, وظیفه سیستم تعلیق خودرو, اساس کار هیدروپنوماتیک, تصحیح کننده ارتفاع, مخزن روغن, شیر اطمینان, سیستم ترمز,ترمز دستی, فرمان هیدرولیک, شیر ضد نشت, تنظیم ارتفاع, هواگیری ترمز, تامین حفظ فشار هیدروپناماتیک مونتاﮊ خودرو ها: مونتاﮊ سمند, مونتاﮊ ﭘﮊو 405 ,مونتاﮊ بنزکتابها مقالات و آموزشهای تصویری (با قابلیت چاپ):ایین نامه و تابلوها: تعاریف, آیین نامه راهنمایی و رانندگی, تابلوهای اخباری, تابلو های احتیاط, تابلوهای علائم بازدارنده و حکم کننده, خط کشی ها و حق تقدم, آموزش جامع قوانین رانندگیسیستم برق خودرو: سیستم خنک کننده موتور, آشنایی با عملکرد دلکو, آشنایی با عملکرد کوئل, آشنایی با عملکرد شمعچرخ ها و سیستم تعلیق: آشنایی با دستگاه انتقال نیرو, چرخ دنده ها چگونه کار می کنند؟, آشنایی با عملکردیفرانسیل, نکاتی در مورد دیفرانسیل جلو, سیستم تعلیقخودرو دنده و انتقال قدرت دستی: جعبه دنده را بشناسیم, جعبه دنده متوالی,نسبت دنده ها,انتقال قدرت دستی, چگونگی کار کلاج, سیستم انتقال دو کلاجه, گیربکس فوق سرعت, Cvt چگونه کار می کند؟خودرو و سیستم های ایمنی: آشنایی با عملکرد ایربگ, آشنایی با علائم جلوی داشبورد, ایمنی های خودروها, روشن کردن خودرو در زمستان, نگهداری سیستم روغن کاری , انواع اتاق ها, شیشه های ایمنی, سرعت سنج لیزری, حوادث رانندگی و مدیریت آنها, تعمیرات و نگهداری خودرو هاموتور و اجزای آن,ور استرلینگ چگونه کار می کند؟, دانستنیهای اتومبیل در زمستان, میل بادامک, عیوب سر سیلندر, سوپاپ ها چگونه کار میکنند؟, چگونگی تبدیل گشتاور موتور به اسب بخار, یاتاقان, صدا خفه کنسیستم سوخت رسانی: سیستم تزریق سوخت (اﻧﮊکتور), پردازنده های سوخت, مبدل های کاتالیزوری, افزایش قدرت موتور, توربو شارﮊ, تفاوت بین سوپر شارﮊ و توربو شارﮊ, توصیه های کاهش مصرف سوخت, روشهای بهینه سازی سوخت سیستم ترمز: ترمز چگونه کار می کند؟ بوستر ترمز چگونه کار می کند؟, سیلندر ترمز, ترمزهای دیسکی, ترمزهای ضد قفل, ترمز ,تعمیر انژکتور,تعویض روغن,متخصص انژکتور,متخصص خودرو,سرویس خودرو,خودرو,سرویس موتور -آموزش برق خودرو ,آموزش برق و انژکتور خودرو ,آموزش تعمیرات خودرو ,آموزش تعمیرات خودروهای دوگانه سوز ,آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک ,آموزش رایگان کار با دستگاه دیاگ ,آموزش فوق تخصصی تعمیرات ایسیو ,آموزش کار با دستگاه دیاگ ,آموزش گیربکس اتوماتیک ,آموزش گیربکس اتوماتیک 206 ,آموزش نقشه خوانی ,آموزش هیوندای و کیا ,آموزشگاه برق خودرو ,آموزشگاه تعمیرات خودرو ,آموزشگاه خودرو ,برق خودرو به زبان ساده ,برق خودروهای انژکتوری ,تعمیرات تخصصی BSI ,جزوات آموزشی خودرو ,دانلود جزوه آموزشی برق خودرو ,دوره آموزشی خودرو ,دوره مالتی پلکس ,سنسورهای خودروهای انژکتوری ,کتاب خودرو ,کتاب مکانیک خودرو ,کلاس آموزش مکانیک خودرو ,کلاس های آموزشی برق خودرو ,مکانیک خودرو به زبان ساده ,نرم افزار خودرو ,همایش های آموزشی, سیستم های روشنایی و ضد سرقت خودرو,مبانی برق و الکترونیک در خودرو,سیستم های الکتریکی خودرو,مدارهای الکتریکی خودرو,سیستم های روشنایی وضدسرقت خودرو,مبانى برق و الکترونیک در خودرو,سیستم هاى الکتریکى خودرو ,مدارهاى الکتریکى خودرو,باتری خودرو,سیستم هاى روشنایى و ضد سرقت خودرو,سیستم هاى الکتریکى خودرو,مدارهاى الکتریکى خودرو ماشینت دیر روشن میشه؟,ماشینت روشن نمیشه؟,ماشینت ریپ میزنه؟,فیلتر بنزین تندر90,تعویض ضدیخ تندر90,فیلتر هوای تندر90,تعویض تسمه تایم تندر90,بخاری ماشینت هوای گرم نمیده و یا یه دفعه سرد میشه؟,میخای ضدیخ رو عوض کنی و هواگیری بلد نیستی؟,میخای بدونی نشانه های سوختن واشر سرسیلندر چیه؟,ماشینت جوش میاره و نمیدونی چیکار کنی؟دیر روشن شدن‌خودرو هنگام صبح,داغ کردن موتور,هواگیری رادیاتور,لرزش موتور در دور آرام,دلایل روشن شدن چراغ چک,خارج شدن آب از اگزوز,یکسره شدن فن,دود خاکستری مایل به آبی,ماشینت داغ میکنه؟,ماشینت کشش نداره؟,میخای علائم خرابی تک تک سنسورها رو بدونی؟,ماشینت دود سفید میکنه؟,ماشینت دود سیاه میکنه؟,الکترولیت,باتری فورا خالی می شود,باتری کم کم خالی می شود,تشخیص قطب های باتری,تعویض شمع خودرو,جوش آوردن موتور,گرم شدن موتور بیش ازحد,ریپ زدن خودرو,تسمه تایم و نگهداری,خارج شدن موتور از تایم,شتاب خودرو کم است,ترمز آزاد نمی شود,کم شدن روغن ترمز,طریقه نصب دزدگیر تندر90,سیستم تحریک قفل مرکزی تندر90,کم شدن آب رادیاتور,کم شدن روغن,عیب یابی سنسور ها,دلایل سوختن دینام خودرو,ساییدگی تایر ها,سفتی فرمان,بیرون زدن دنده,دلیل لرزش فرمان,عیب یابی کمک فنر ها,عیوب سرسیلندر,تولید صدا هنگام کلاچ,عیب یابی کولر,فیوزهای خودرو,خرابی استپرموتور,شیر برقی کنیستر,انژکتور ها,سنسور دمای آب,سنسور سرعت,سنسور دریچه گاز,سنسور اینرسی,سنسور ناک یا ضربه,سنسور دمای هوا,سنسور فشار هوا,سنسور دور موتور,گرمکن دریچه گاز,پمپ بنزین,سنسور فشار روغن,نکاتی در مورد شمع,نشانه های سوختن واشر سرسیلندر ,

خودروی آب سوز

راه اندازی سامانه پنجاه درصدی خودروی آب سوز 🔺 آغاز اعلام رسمی نصب سامانه بر روی خودرو ▪️سامانه ترکیبی 50 درصد آب و 50 درصد سوخت فسیلی بر روی خودرو ها نصب می شود. لازم به تذکر است که هیچگونه وجهی قبل از نصب سامانه از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

www.absooz.com

© کپی رایت - مرکز تنظیم موتور امین - ATC
رفتن به بالا